معرفی اداره رفاه، بیمه و بازنشستگی

معرفی اداره رفاه، بیمه و بازنشستگی

مدیریت خدمات رفاهی از مباحث بنیادی مدیریت منابع انسانی سازمان‌های امروزی بوده و می‌باشد و نقش پر رنگ و تأثیرگذاری در شکل‌گیری انگیزه‌ها، پتانسیل و بهبود عملکرد یک سازمان را ایفا می‌کند. افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه‌های گردشگری، تفریحی، ورزشی و رفاهی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره‌وری کاری خواهد بود.

شرح وظایف اداره رفاه کارکنان

  • برنامه‌ریزی و نظارت و اداره امور رفاهی و گردشگری کارکنان
  • برنامه‌ریزی و تلاش به ‌منظور توسعه و تربیت تسهیلات رفاهی کارکنان با هماهنگی مراجع ذی‌ربط و انعقاد قرارداد با مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و ارائه تخفیف جهت استفاده همکاران
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور مربوط به تسهیلات بانکی همانند وام‌های خرید خودرو، خرید لوازم منزل و قرض‌الحسنه و ... که تاکنون به‌ صورت مستمر و بدون هیچگونه محدودیتی پرداخت گردیده است.
  • برنامه‌ریزی و برگزاری و ارزیابی سفرهای زیارتی، سیاحتی همانند عتبات عالیات و سوریه و ... تورهای یک‌روزه و چند‌روزه
  • تلاش به ‌منظور استفاده فرزندان کارکنان از امکانات دانشگاه و برنامه‌ریزی جهت دوره‌های تابستانی فرزندان کارکنان.
  • ارتباط با ادارات رفاه سازمان‌ها و دانشگاه‌های دیگر و برنامه‌ریزی جهت استفاده از امکانات رفاهی آنان.

روابط عمومی


صفحات رسمی دانشگاه


ورزش در دانشگاه


اشتراک در خبرنامه


یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه صندوق پستی: ۷۴۱ - ۸۹۱۹۵ تلفن: ۳۱۲۳۲۲۲۲ - ۰۳۵
یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه صندوق پستی: ۷۴۱ - ۸۹۱۹۵ تلفن: ۳۱۲۳۲۲۲۲ - ۰۳۵
{rsform 72}